[LUGOS] digitalno podpisovanje in =?8859_2?B?ZHK+YXZuYQ==?=

Miro Kranjc miro.kranjc at siol.net
Thu Nov 3 07:49:59 CET 2005

Mja, malce te bo treba popraviti.

Vlada RS je dne 16.10.2003 sprejela dokument z naslovom Politika Vlade RS pri razvijanju, uvajanju in uporabi programske opreme in re¹itev temeljeèih na odprti kodi.

Novica:
http://mid.gov.si/mid/mid.nsf/0/3C8D6861B8E4423CC1256DC00031210C?OpenDocument

Sam dokument:
http://mid.gov.si/mid/mid.nsf/V/K0A29A3F8E51AD220C1256DC00030FF40/$file/Politika_OSS_Koncna.pdf

Seveda je malce nerodno dejstvo, da je eden od organov, ki bi moral skrbeti za izvajanje te Politike ukinjen (MID) drugi (CVI) pa anektiran k nvem ministrstvu za javno upravo.

Ljudje, ki smo se s tem ukvarjali (bilo nas je sicer le pescica), smo sli pa v sluzbe drugam.

Kot bi rekel moj stari fotr, "pred vojno nismo imeli nic, potem pa so prisli nemci pa so nam vse pobrali ..."  :))

lpmk