[LUGOS] digitalno podpisovanje in državna uprava

Boštjan Jerko bojerko at gmail.com
Thu Nov 3 06:50:12 CET 2005

Malce pregledujem portal e-vem. Če kdo ne ve, portal omogoča
elektronsko ustanovitev s.p.ja.
Ker imam več ali manj vse PCje na linux-u, sem seveda hotel na njem
izvesti postopek prijave.

Ker v postopku potrebujem za digitalni podpis ActiveX komponente, je
verjetno vsem jasno kaj sistem zahteva od mene.
Pred kratkim je bila debata o čitalnikih digitalnih kartic v Banki
Koper in zahtevi po podpori Linux-u (ker gre za privatni sektor tukaj
takšna zahteva odpade).

Kako je z zahtevo po podpori open sourca v javni upravi?

B.