[LUGOS] Slovenski znaki v konzoli

Anze anze at volja.net
Tue May 31 10:59:33 CEST 2005

Zivjo!

Svoj sistem selim na novo masino, pa sem naletel na majhen problem. V editorju
xfte (torej konzolna aplikacija pod Xi) mi ne delujejo slovenski znaki
(ISO-8859-2 oz. Latin2). Namesto sumnikov se prikazejo razni cudni znaki.

Locale sl_SI sem vpisal v locale.gen:
en_US ISO-8859-1
sl_SI ISO-8859-2

Tudi exporte imam nastimane:
$ locale
LANG=sl_SI
LC_CTYPE="sl_SI"
LC_NUMERIC="sl_SI"
LC_TIME="sl_SI"
LC_COLLATE="sl_SI"
LC_MONETARY="sl_SI"
LC_MESSAGES="sl_SI"
LC_PAPER="sl_SI"
LC_NAME="sl_SI"
LC_ADDRESS="sl_SI"
LC_TELEPHONE="sl_SI"
LC_MEASUREMENT="sl_SI"
LC_IDENTIFICATION="sl_SI"
LC_ALL=sl_SI

Ima kdo kaksno idejo, kaj bi lahko se naredil? Na prejsnji masini mi je ta
stvar delovala brez problemov. :(
Problem je predvsem v prikazu - znaki, ki jih natipkam, so pravilni (ascii
kode so prave), le na zaslonu se izrisejo narobe. Vsaj mislim. :)

Prosil bi za kaksen nasvet, kaj naj se pogledam. Meni je zmanjkalo idej.

Hvala in lp!

Anze