[LUGOS] Odpreti PDF direktno v full screen view

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Fri May 27 00:38:59 CEST 2005

>Gorjanc Gregor pravi:

>Hm.  Omenjeno datoteko sl_Tutorial.pdf sem (svoj čas) naredil jaz.  Če
>bi razumel vprašanje, bi morda znal tudi odgovoriti ...  :-)  Kaj misliš
>s tem, da se odpre "kot da bi bila predstavitev"?
>--

Roman pozdravljen!

Sem upal, da boš odgovoril, ker si res ti avtor tistega dokumenta. Ali lahko
poizkusiš odpreti omenjeno datoteko z Acrobat Readerjem? Če se ti ne pokažejo
"okvirji" aplikacije i.e. meniji, robovi ipd., potem si v full screen mode. Tako
kot če bi odprl PPT (powerpoint) datoteko in bi bila zadeva takoj pripravljena
za predstavitev i.e. ne bi ti bilo treba iskati in kilikniti gumba za "diaproekcijo".

Naredil sem namreč predstavitev v LaTeX-u in bi sedaj generiran PDF rad odprl
takoj v "full screen view" ali način za predstavitev/diaproekcijo ali kakorkoli
se temu prav reče. Ali me razumeš?

Hvala, Gregor