[LUGOS] Cyrus -> Courier migracija

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Tue May 24 22:20:30 CEST 2005

> iz kaksnih vzrokov zelis cyrus migrirati na courier?

Ker se mi zdijo Postfix + MySQL + Courier IMAP + postfixadmin + amavisd-new
+ Maia kombinacija, ki dobro sodeluje med seboj. Pa se na vec drugih streznikih
in bi rad da so stvari poenotene. Poleg tega bi se moral Cyrusa na novo uciti,
pa se same tezave sem imel z njim (sesuvanje indexov v predalih in potem mukotrpno
resevanje vsakega sporocila ...).

> "mbox v maildir" ... cyrus format je precej blize maildiru kot mboxu. ce
> mailov ne mores enostavno skopirati cez, jih kopiraj preko imap protokola.

Ja, to vem. No saj v bistvu bi jih res lahko kar skopiral, kakorkoli, sedaj
sem usposobil tisto skripto in stvar deluje brez problemov.

> vedno lahko maile kopiras prek imap protokola ...

Tudi to varianto sem gledal, vendar nisem ugotovil kako bi to naredil jaz za vse
te predale - kolikor sem zastopil si lahko potem uporabniki sami pretakajo posto.
Torej moral bi vedeti gesla vseh uporabnikov?

Hvala vseeno in LP,

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net