[LUGOS] Cyrus -> Courier migracija

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Tue May 24 22:16:17 CEST 2005

> kar pa bi v mojem primeru trajalo cca 35 ur, kar ni sprejemljivo, ker
> mora biti migracija opravljena v eni noci. Ce zmanjsam sleep, recimo na
> 0.2 sekunde, se pretvori kaksna osmina vseh sporocil.
>
> A kdo ve v cem je fora oz. ima kaksno drugo idejo?

Da si odgovorim: torej fora je v tem, da je bila perl skripta napisana tako,
da so se imena novonastalih datotek v Maildiru razlikovala le "za eno sekundo",
trenuten cas (z natancnostjo ene sekunde) je bil namrec vkljucen v ime datoteke.
Poleg tega sem dodal sedaj se nek random value in stvar deluje kot sem si zelel.

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net