[LUGOS] Cyrus -> Courier migracija

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Tue May 24 21:12:18 CEST 2005

Zdravo.

Ima kdo kaksno idejo, kako bi migriral Cyrus IMAP predale v
Maildir (Courier IMAP) obliko (imam cca. 600 predalov)?

Poskusil sem z uporabo "perfect_maildir.pl" skripte, ki pretvori
mbox v Maildir format tako, da sem za vsako "xxx." datoteko posebej
poskusil to pognati v for zanki. Stvar sicer deluje, vendar moram
zadevo pognati takole:

for foo in *.; do sleep 1; perfect_maildir.pl /path/to/maildir < $foo; done

kar pa bi v mojem primeru trajalo cca 35 ur, kar ni sprejemljivo, ker
mora biti migracija opravljena v eni noci. Ce zmanjsam sleep, recimo na
0.2 sekunde, se pretvori kaksna osmina vseh sporocil.

A kdo ve v cem je fora oz. ima kaksno drugo idejo?

Hvala in LP,

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net