[LUGOS] probelm z dfjem

Nejc Novak nejc at soncek.biz
Sat May 21 23:29:37 CEST 2005

Dan!

Imam sledec problem. Dobil sem obcutek, da moj df kaze vecjo zasedenost,
kot bi jo moral. Predvsem sem ta obcutek dobil, ko sem danes pobrisal
preko sambe v domacem direktoriju dve nekaj giga veliki mapi, pa ni bilo
nic vec prostora na voljo :)

No, kot test sem izvedel tole:

du /home
8686292 /home

soncek:~# df

/dev/hda3             30107460  26553824   2024248  93% /home

hm :) v bistvu nisem nikoli prej opazil, da se prostor dejansko ne
prazni, ker so bili procenti relativno nizki in me nisem cutil potrebe
po vec prostora.

Kje je zdaj napaka? Ali df ni osvezil stanja ali samba ni pravilno
pobrisala map? Oz. kaj lahko zdaj naredim da bodo stvari ok?

Hvala in LP.