off-topic: citiranje (bilo: Re: [LUGOS] Load modulov)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu May 19 10:35:24 CEST 2005

On Thu, 19 May 2005, Marko Samastur wrote:

A bi lahko nehali s tem? Pri tem ne mislim le na avtorja sporočila,
ampak na splošno posiljevanje ljudi z enim samim zveličavnim načinom
citiranja.

Dragi Marko, če v eni niti nastopa samo ena varianta citiranja je to OK in
mislim, da tudi ti tako misliš pa po mojem še kdo. Če pa nekdo odgovori
zgoraj, naslednji citira spodaj in nekam vmes napiše svoj odgovor drugemu,
četrti pa vse skupaj obrne in vrine vmes še svoje pripombe postane pa vse
skupaj že malo nerodno. Osebno me motijo tisti, ki napišejo svoje zgoraj,
spodaj pa pripnejo 16 strani dolgo nit, ki je bila pisana po načelu "piši
spodaj", po možnosti pa se odgovor nanaša na nek citat, ki se nahaja na 8
strani.

Pametni odneha je sicer stara fora, ki pa jasno že dolgo časa ne drži več.
Ker še vedno zelo malo pametnih ne odneha, imamo na vodilnih položajih
toliko bebcev in idiotov (Jure, no hard feelings). Torej, če "si" pameten
ne odnehaj ali pa bo tvojo pozicijo zavzel nekdo, ki je neumen.

lp,B