[LUGOS] Cyrus+SquirreMail - Podmape

Tadej Poberaj tadej at smartinfos.com
Mon May 16 22:16:02 CEST 2005

Pozdravljeni!

Imam težavo pri ustvarjanju večih map, ki bi se nahajali v imeniku INBOX
tako, da bi lahko v posamezno mapo soltiral npr. maile posameznih
pošiljateljev. Npr. v mapo INBOX/Lugos bi shranjeval sporočila poslane iz
te liste, itd...

Če kreiram v SquirreMailu npr mapo INBOX/Lugos mi javi nekaj v stilu:
Invalid mailbox name. Ostale mape se lepo kreirajo. Poskušal sem tudi to
storiti ročno v cyradm: cm user.INBOX.Lugos, oa ne gre. V čem je finta??

Prosil bi vas za kakšne namige, da vem kje se lotit zadeve.

LP, tadej