[LUGOS] zamenjal sem graficno zdej ne dela

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Mon May 16 18:46:11 CEST 2005

On Mon, 2005-05-16 at 08:31 -0700, miki miska wrote:
> pozdravljeni,
> nalozen imam pingo 3.
> zamenjal sem graficno-nvidio, za ati(radeona)
> zdaj ne zazene graficnega dela in se ustavi v
> tekstovnem in pravi naj odpravim napako(bi pa ne znam)
> help pliz
> pri tem prosim upoštevajte da sem kar se tega
> tiče totalen neznalec, no tok butast sicer ne da
> nebi snel driverja, sam kaj pa pol?
snemi driver iz atijevih strani. reče se mu fglrx ali nekaj podobnega.
namesti ga (kot root!) in sledi navodilom. potem
odpri /etc/X11/XF86Config (ali xorg.conf ali nekaj sorodnega) in poišči
vrstico, ki pravi nekaj v slogu:

        Driver          "nvidia"

in jo popravi, da bo v njej

	Driver		"fglrx"

ali kakorkoli se že reče atijevemu gonilniku, ki ga najdeš
v /usr/X11R6/lib/modules/drivers/ ; v tem imeniku bi morala biti
(po namestitvi gonilnika) datoteka fglrx_drv.o ali fglrx_drv.so

lp,
	jaKa

e-mail: jaka at gnu.org
w3:     http://fish.homeunix.org/people/jaka/