[LUGOS] ppp skripta za GPRS preko bluetooth

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon May 16 11:00:08 CEST 2005

Tadej Panjtar wrote:

>Ojla!
>
>Hvala vsem, ki ste priskočili na pomoč. Držal sem se navodil in drugih
>tutorialov, vendar še vedno nisem prišel do željenega cilja. No, nek
>napredek je, mislim da se do telefona preko BT povežem v redu. Pri
>nastavljanju vsega skupaj pa sem trenutno obtičal pri mislim da ppp
>skripti, upam da je problem razviden iz spodaj nanizanih konfiguracij
>in loga. 2 DNSa sem nastavil v /etc/resolv.conf. Ne vem, kje naj iščem
>vzroke za tole.
>
>sent [LCP TermReq id=0xb "Loopback detected"]
>rcvd [LCP TermReq id=0xb "Loopback detected"]
> [...]
Tudi jaz sem ze naletel na ta problem in si ob njem nekaj dni razbijal
glavo,
pa ga nisem resil. Sem pa opazil, da se to zgodi samo ob NEPARNIH zagonih
ppp skripta (prvic, tretjic, etc) - drugic, cetrtic etc zadeva dela.
Mislim (pa se nisem
dokazal) da je za zadevo kriv telefon. Ce torej dobis "loopback
detected", zazeni
zadevo takoj se enkrat in bi morala delati.

BTW, ce ti bo povezava padla po natanko dveh minutah, dodaj tole v ppp
opcije:

lcp-echo-failure 1000
lcp-echo-interval 10000