Re: [LUGOS] samba datoteke večje od 2GB

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Tue May 10 20:11:28 CEST 2005

On Tuesday, May 10, 2005, 17:26:32, Marko Vodopivec wrote:

> Zanima me kako se pripravi samba klienta na linuxu, da bo lahko delal z
> datotekami večjimi kot 2GB. Namreč na Windows klientih to ni probelm. A
> obstaja kakšen patch ali je treba res kernel nadgradit ...  Oz. če obstaja
> že kaka linux distribucija, ki to podpira by default.

A bi ti rad dostopal prek smbfs na računalnik, kjer so datoteke, večje od
2GB, ali bi rad na linuxu s sambo hostal datoteke, večje od 2GB? V Gentooju
lahko počnem oboje brez problemov, se pa pojavijo težave pri smbfs in
datotekah, večjih od 4 GB - ampak preprosta zamenjava smbfs z cifs odpravi
tudi ta problem.

> Sem že mal pogooglal pa sem našel samo CIFS varjanto sam je preveč
> zapletena. A obstaja kaj bolj enostavnega.

Kaj je zapletenega pri cifs? Čeprav ima malce poenostavljena imena opcij
(user namesto username ipd.), še vedno deluje tudi z enakimi opcijami, kot
jih podaš smbfs, tako da je dovolj, da v fstab (ali v ukazni vrstici, če
mountaš na roke) zamenjaš smbfs z cifs.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Everything depends.