[LUGOS] upgrade apache

Anze anze at volja.net
Tue May 10 19:09:56 CEST 2005

> nekaterih straneh pokvari prikaz slovenskih znakov (š in ž). Mislim,
> da je razlog v neujemanju kodne tabele znakov s kodno tabelo napisano
> v glavi strani.

Bolj verjetno je krivo neujemanje v headerjih, ki se posljejo poleg strani (to
je tisto, na kar Apache vpliva - vsebine HTML strani Apache naceloma ne
spreminja).

Preveris jih lahko na tem linku:
tp://www.w3c.org/,headers

Zanimajo te headerji "ContentType" oz. kateri charset je napisan zraven. Pravo
nastavitev Apacheja oz. primeren string v .htaccess bos moral pa sam najti.
Jaz bi na tvojem mestu pogooglal "ContentType header Apache .htaccess" ali
kaj podobnega, mogoce celo v groups.google.com.

Upam, da kaj pomaga.

LP!

Anze