[LUGOS] bash skripta

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Tue May 10 12:54:44 CEST 2005

On Mon, 9 May 2005, Tomaz Kravcar wrote:

> zanima me kaj moram narediti da mi bo delal ukaz restart pri
> sledeci bash skripti. Trenutno prekine izvajanje skripte po
> ukazu "$0 stop || true".
[snip]
>  restart)
>     $0 stop || true
>     sleep 3
>     $0 start
>     ;;

Glede na to, da se ustavi pri "$0 stop", bi se splačalo pogledat, kaj se
tam zgodi. Se ta ukaz dejansko požene? Kakšen je $PATH ? Se situacija kaj
spremeni, če namesto tega daš, na primer, "echo 'bla'"? Ena možnost za
reševanje takšnih zagat je tudi, da v prvo vrstico k #!/bin/bash dodaš
izbiro "-x"; tako se sproti izpisuje vse, kar bash izvaja.

Še eno vprašanje: kaj počno tisti '|| true'? Jaz po pravici povedano ne
vidim pravega razloga, da bi jih tlačil noter...

Lep pozdrav,
Andrej