Odgovori: RE: [LUGOS] DOC 2 OOo 2 LaTex 2 Lyx

JK joze.klepec at siol.net
Tue May 10 11:49:54 CEST 2005

Zdajle malo tezav tudi zame, tako da odgovarjam iz knjiznice. Svetujem cisto trotelsko zadevo:

Naredi se v wordu en .doc na podlagi .dot, ki bo navidez in oh in sploh povsem funkcionalen, z vsemi potrebnimi slogi in stevilcenji. Imeti mora vse, kar zelis ohraniti, v primeru diplom, raziskovalnih in seminarskih nalog svetujem razdelitev na sekcije, ustrezno stevilcenje strani (i,ii,..., 1,2,...), kazalo (lahko je narejeno kasneje, ni problem), stevilèenje naslovov (v obliki:
1 Naslov1, 1.1 Naslov 2, 1.1.1 Naslov3, 1.1.1.1 Naslov4).

Ce worda vec nimas kot jaz npr. (in so .doc & dot samo se varnostne kopije stare 97/2000 in tisto kar dobis od prijateljev in znancev), se pac moras znajti z uvozom .dot v OOo. Veliko srece.

To potem prenesi v OOo. Tako sem se tudi jaz matral v OOo - Normal in njegove privzete sloge npr. prenese lepo, vse ostalo so pa razni wwww* slogi, ki so preprosto za odmet, ce jih ne poimenujes ze prej (ker jih je prevec za identifikacijo), npr. "Seznam mojih slik" ali "Clen zakona". Prednjacijo zlasti naslovi s stevilcenji, tem se mirno odpoves v Organizatorju.

Ce pa kdo hoce narejen template v OOo, naj zine - lahko ga prilozis OOo SLO, ce ces. Ti bom poslal .PDF, .HTML 3.2, .sxw. Tezav je bistveno manj - konverter obstaja.

lp, JK

> Od: Ales Kosir <ales.kosir at hermes.si>
>

> Pocasi: da lahko uvozis besedilo iz Worda prek RTF (z vecjimi omejitvami)
> tudi v Lyx, je razumljivo. Kot pa razumem ta postopek in kar je bilo moje
To ne trdim. Trdim, da je mozno tole:

Word.dot-->OOo-->LaTex-->Lyx.

Pa upam da je pomagalo.

lp, JK