[LUGOS] wine problemi

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Sat May 7 20:26:07 CEST 2005

----Original Message-----
From: lugos-list-bounces at lugos.si on behalf of Igor Kresnik
Sent: sob 2005-05-07 13:19
To: Glavni dopisni seznam LUGOSa
Subject: Re: [LUGOS] wine problemi

polz wrote:

>A zato mi pa je striček Gogle ponujal različna vina.
>Ali lahko Wine uporabljam brez Windowsev? Emulator Odin pod warpom pa
>poganja Window programe
>brez Windovsev.

Ja, wine lahko uporabljaš brez windows-ev. Saj ti pri nastavitvah pravi, da lahko
uporabiš nekaj stvari od windows-ev, ni pa nujno za delovanje wine-a.

Lep pozdrav / With regards,
    Gregor Gorjanc

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty        URI: http://www.bfro.uni-lj.si/MR/ggorjan
Zootechnical Department     mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                   tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale             fax: +386 (0)1 72 17 888
Slovenia, Europe
"One must learn by doing the thing; for though you think you know it,
 you have no certainty until you try." Sophocles ~ 450 B.C.