[LUGOS] kako matične plošče mapirajo pomnilniške slote?

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu May 5 18:50:06 CEST 2005

Dne četrtek 5. maja 2005 17:46 je Joze Klepec napisal(a):

> Janez, glej nitko o memtest rezultatih. Pa ne razbij si glave, take rabimo.

Glavo si razbijaš ti. V tisti "nitki" je pa bilo že tudi dovolj abotnosti
natipkanih, da glava peče.

Priporočam ti, da si še enkrat prebereš lastno tipkanje zgoraj. Potem pa kar
navali na steno. Saj se ne bojiš frotirkarjev?

PS. Si ti sploh sposoben kdaj napisat odgovor, ki se tiče vprašanja? Ali
nabijaš brezzvezne in celo napačne stvari vsepovsod?
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)