[LUGOS] zanimivi rezultati v memtest86

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu May 5 10:33:52 CEST 2005

On Thu, 5 May 2005, Uroš Golja wrote:

> Ne, obrni logiko. Če po prvih petih minutah ugotoviš, da napake ni, to
> še ne pomeni, da je čez 24 ur takisto ne bo. Kapiš?

Dejmo spet malo razčlenit :) A ti doma testiraš RAMe iz čistega dolgčasa?
Jaz recimo jih ne. Če me kaj zajebava in sumim RAM grem pa potestirat, da
se dejansko prepričam ali je kriv RAM ali ne.

Poleg tega si sam sebe negiral. Ti SI že v prvih petih minutah ugotovil
nek problem ane in ti ni bilo treba testirat naprej in ne obratno!

lp,B