[LUGOS] MAC naslov

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed May 4 15:31:23 CEST 2005

Howdy!

Blaz Podrzaj wrote:

>To ni Evropa :)
>
>No, tukaj se točno vidi. Mladi, majhni operaterji imajo novejšo
>infrastrukturo, kot stari dinozavri.

Mah ne. Sicer pa je to en konec broadcast informacije - cell info. Pa
tudi pri hrvatih je to tako-tako. Lani sem ležal na plaži, bazne postaje
nisem menjal, pa me je po tej informaciji premikal po vseh uvalah
jugozahodnega konca Cresa.

Sicer pa si tole napisal tako, kot da nas prištevaš med stare dinozavre ;)

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc