[LUGOS] MAC naslov

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed May 4 15:29:35 CEST 2005

On Wed, 4 May 2005, Blaz Podrzaj wrote:

> Zdaj mi pa ti povej enega evropskega providerja, ki ti pošilja informacije
> o celici v kateri se nahajaš! Samo enega! Pa vsak terminal/telefon podpira
> prikaz tega!

A tega ne posilja vsak? Sem pravkar po nekaj letih spet zagnal en
programcek na Palmu, ki preko IR komunicira s telefonom in iz njega zna
pridobiti taksne podatke. Mobitel to vsekakor posilja. Spomnim se, da je
vsaj pred nekaj leti to imel tudi Simobil.

Si preprican, da te podatke zna *prikazati* vsak telefon samostojno. Sam
namrec se nisem naletel na taksnega, ce odstejemo tiste s prilagojenim
firmwarom. Je pa res, da s telefoni, mlajsimi od kaksnih 4 let nimam
pravih izkusenj.

Moj telefon je trenutno v arei 39, celica 2013. Zdaj bi lahko kdo, ki ima
dostop do teh podatkov, zapisal kje je ta celica, da vidimo, ali je res
nekje blizu. ;-)

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/