[LUGOS] MAC naslov

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Wed May 4 15:24:24 CEST 2005

On Wednesday, May 4, 2005, 15:02:53, Blaz Podrzaj wrote:

> Zdaj mi pa ti povej enega evropskega providerja, ki ti pošilja informacije
> o celici v kateri se nahajaš! Samo enega! Pa vsak terminal/telefon podpira
> prikaz tega!

Na Slovaškem Eurotel-SK (ali nekaj takega - sem bil čez praznike v
Bratislavi, pa sem opazil), na Hrvaškem se mi zdi da VIP (nisem 100%, lahko
da je CroNet, vem pa da na vikendu dobim ime okraja kadar sem zunaj dosega
simobila...

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Look over your shoulder now and then to be sure someone's following you.
       -- Gilmer's Motto for Political Leadership