[LUGOS] MAC naslov

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed May 4 15:02:53 CEST 2005

On Wed, 4 May 2005, Rok Krajnc wrote:

> razlike časov zračunal svojo pozicijo in to je to. Čas se da meriti
> precej precej natančno, tko da ... Če me spomin ne vara, nekateri
> telefoni to podpirajo (če drugače ne, se ziher da s kakim AT ukazom
> pridit do teh podatkov). Na žalost sem pa to samo prebral / slišal.

Zdaj mi pa ti povej enega evropskega providerja, ki ti pošilja informacije
o celici v kateri se nahajaš! Samo enega! Pa vsak terminal/telefon podpira
prikaz tega!

> Lahko pa se tudi motim - lahko je ta stvar tako zapatentirana, da tudi
> mignit ne moreš v tej smeri ... lahko da se Mobitel preprosto noče s tem
> ubadat, ker še ne zna zaračunat za kako pametni storitev ali pa teh
> storitev sploh nima ... lahko da telefoni sploh ne podpirajo teh stvari
> in pač marketing kr neki klobasa ...

Ne da se noče, ne splača se mu! Če bi pa ti delal za nič cvenka in nekaj
testiral/razvijal pa kar. Komot, dobil bi tudi en sendvič na dan :)

> In kot rečeno, ne delam ne pri Mobitelu ne pri kakšnem drugem
> operaterju, tako da nimam vaših praktičnih izkušenj. Mi pa moja pamet
> pravi, da bi se to dalo ... brez velikih problemov. Je pa danes siten
> dan in moram mal sitnarit ... mogoče bom pa zvedel kaj novega :)

Vedno je problem denar oziroma ekonomski vidik. Sanja se ti ne kakšni
statistični izračuni se izvajajo samo zato, da se pride do zaključkov a se
bo neka nova storitev izplačala ali ne, se bo izplačalo v Zgornji Kungoti
postavit še eno bazno.

Nek Vodafone niti v sanjah ne more računat, da bi lahko imel kdaj toliko
storitev kot jih ima Mobitel, ker je preglomazen. Pri njih je problem ker
so preveliki in je napredek/razvoj prehiter za njih da bi vse skupaj
folgali pa recimo da imajo precej večji buđet kot Mobitel.

lp,B