[LUGOS] MAC naslov

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Wed May 4 14:03:02 CEST 2005

Blaz Podrzaj wrote:

>In si TI to počel ali je to spet ustno izročilo?

Lahko me spomin vara, lahko da se mi je samo sanjalo, vendar se mi zdi,
da sem dobil sms s sporočilom, da se nahajam na kersnikovi v ljubljani.
Ne me držat za besedo ...

>Pa si ti to vse samo slišal/prebral, ali si tudi v praksi preizkusil?

Osebno samo slišal / prebral. Prijatelj, ki je šel delat diplomo na
Siemens, je to v praksi preizkusil. Mogoče se laže ... :)

>Centrale že omogočajo te reči, ampak to niso odprte storitve, ki bi jih
>lahko kar tako koristil. Še sami service providerji morajo plačevat za to
>big baks.
>
>lp,B

Hesus Kristus. Če imate kakšnega pol sposobnega štromarja/fizika/krkol
tam na Mobitelu, bi to sami naredili :). Res je nek problem
sinhronizirati tri ali več postaj, zmeriti njihovo absolutno pozicijo in
te podatke broadcastat do terminala. Terminal bi lahko (kot GPS) iz
razlike časov zračunal svojo pozicijo in to je to. Čas se da meriti
precej precej natančno, tko da ... Če me spomin ne vara, nekateri
telefoni to podpirajo (če drugače ne, se ziher da s kakim AT ukazom
pridit do teh podatkov). Na žalost sem pa to samo prebral / slišal.

Lahko pa se tudi motim - lahko je ta stvar tako zapatentirana, da tudi
mignit ne moreš v tej smeri ... lahko da se Mobitel preprosto noče s tem
ubadat, ker še ne zna zaračunat za kako pametni storitev ali pa teh
storitev sploh nima ... lahko da telefoni sploh ne podpirajo teh stvari
in pač marketing kr neki klobasa ...

In kot rečeno, ne delam ne pri Mobitelu ne pri kakšnem drugem
operaterju, tako da nimam vaših praktičnih izkušenj. Mi pa moja pamet
pravi, da bi se to dalo ... brez velikih problemov. Je pa danes siten
dan in moram mal sitnarit ... mogoče bom pa zvedel kaj novega :)

Naj pa tisti, ki dela na Mobitelu, povej vsaj, kolikšna je gostota
postaj, recimo v ožji Ljubljani.

lp, Rok

p.s.: aja pa lahko oz. raje kr na privat odgovore :), da ne bomo liste
smetili ...