[LUGOS] kako matične plošče mapirajo pomnilniške slote?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed May 4 12:59:26 CEST 2005

Uroš Golja wrote:

> Alo,
>
> morda kdo natanko ve, kako matične plošče zmapirajo posamezne
> pomnilniške slote? Moj ASCII art ni ravno najboljši, se bom pa
> karseda  potrudil.
>
> Primer 1: če v prva dva slota vtaknem dva 256 MB modula in v tretjega
> enega 512 MB, je potem mapa videti takale?
> ---------+--------
> |address | slot# |
> |--------+-------|
> |896 MB  | slot3 |
> |768 MB  | slot3 |
> |640 MB  | slot3 |
> |512 MB  | slot3 |
> [...]

Mogoče boš moral upoštevati še nekaj omejitev in posebnost CPU x86 in
PC-jev .  Npr. posebnosti spodnjega megabyta, pa tistih 64K nad 1Mb in
luknjo 15-16Mb iz časa i286. Kaj vem kam prileti deljenje za AGP - na
moji nvidii sem to omejil na minimalnih 8Mb. V glavnem je pa zadeva res
takšna.
Moja matična je verjetno podobna tvoji, le da ima le dva slota, podpira
pa prav tako 1Gb. Imam pa zmontiranih 512 Mb v enem kosu.

lp, JK