[LUGOS] zanimivi rezultati v memtest86

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Wed May 4 10:23:48 CEST 2005

On Wednesday, May 4, 2005, 9:18:36, Uroš Golja wrote:

> Ko sem šel pomnilniške module testirat enega po enega (vse v prvem
> slotu), se napaka ni več pojavila na nobenem modulu. Je mogoče, da
> moduli niso nič krivi in da je šašav eden od slotov?

Možno je, da do napake pride samo ob določeni kombinaciji modulov/slotov.
Glede na to, da imaš 4 slote, poizkušaj različne kombinacije modulov/slotov,
verjetno je, da bo napaka izginila.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Those who have the shortest distance to travel invariably arrive latest.
       -- Law of Late-Comers