[LUGOS] zanimivi rezultati v memtest86

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed May 4 09:18:36 CEST 2005

Memtest86 mi _včasih_ in _samo_ pri testu #5 (block move) na dveh
_različnih_ mestih nekje med 500 in 600 megabajti javi napako.

V računalu so trije pomnilniški moduli, dva po 256 mega (single sided
DDR400) in en 512 mega (double sided DDR400). Na matični plošči
(nforce2 chipset) so štirje sloti, bukvica pa nadrobno opisuje vse
mogoče omejitve in kombinacije. Mislim, da pri vtikovanju nisem nič
zgrešil.

Ko sem šel pomnilniške module testirat enega po enega (vse v prvem
slotu), se napaka ni več pojavila na nobenem modulu. Je mogoče, da
moduli niso nič krivi in da je šašav eden od slotov?

LP,
U.