[LUGOS] Pokvarjen disk

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Wed May 4 08:21:08 CEST 2005

Zdravo.

Zelel bi dobiti nazaj podatke z enega pokvarjenega diska. Pokvarjen je
na tak nacin: ko hocem kopirati podatke z njega, dobim tole:

cp: cannot stat `Vzdrzevanje/i_backup': Input/output error

Zanima me, ce kdo ve ali obstaja kaksno orodje, ki bi mi pomagalo
spraviti dol kar se se spraviti da? A se da na kaksen nacin "ignorirati"
napake, ki jih vrne kontroler in vseeno poskusiti prebrati kar je na
disku? Ce tukaj cez zazenem e2fsck bo samo se slabse, ker tistih
direktorijev, ki jih sedaj se vidim (vendar ne morem "vanje") verjetno
sploh ne bom vec videl. Particija je ext3.

Hvala za kakrsnokoli pomoc.

LP, Nejc