[LUGOS] ppp skripta za GPRS preko bluetooth

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue May 3 11:37:32 CEST 2005

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Če ti uspe povezava med tvojim mlinčkom in telefonom, potem se
> skonektiraj na storitev DUN (Dial-Up Networking). Od tam naprej pa
> delaš kot z dobrim starim serijskim modemom. Dve stvari sta posebni:
>
> 1. pri nekaterih telefonih moraš v init string napisati APN. Pri
> mobitelu je najobičajnejši APN "internet" ... dodatek v init string je
> potem takle: AT+CGDCONT=1,,"internet"
> 2. 'cifra', na katero kličeš, je *99#

Velja pogledati še na FSF list of supported HW in pri proizvajalcih. Tam
se najdejo zanimive stvari, iskal sem sicer USB povezavo -
specifikacije, zvohal pa sem npr. da ima motorola C350 kar mini USB.
Rabim neke podatke o USB/data za E365 in še posebej pinoute, če kdo to
ima - najbolje pa kak delujoč SW za linux, najbolje RH9/FC2.

Žal pri Motoroli nimajo supporta v slovenščini :( in še vedno mislijo da
smo Slovaki.

lp, JK