[LUGOS] MAC naslov

Anze anze at volja.net
Tue May 3 01:57:24 CEST 2005

> ce je mrezna v racunalniku, nalozis driver in pozenes ifconfig in ti ta
> pove.
>
> ce je zunaj, ima vecina mreznih to nekje gor napisano.

Jaz razumem vprasanje drugace - domnevam, da te zanima MAC naslov neke kartice
z nekega racunalnika, ki ni v tvojem omrezju, in nad katerim nimas kontrole -
ves samo njegov IP.
V tem primeru je odgovor "ne, ne mores izvedeti". MAC naslov je viden samo
znotraj omrezja (in v radiju n metrov, ce imas brezzicno mrezno), zunaj je
viden samo IP. Sicer bi vsak stevec uporabljal to tehnologijo za bolj
natancno sledenje uporabnikom... ;)

LP!

Anze