[LUGOS] FW: Spremljanje BLOGov

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Mon May 2 23:47:58 CEST 2005

Hojla Gorjanc,

Monday, May 2, 2005, 11:10:47 PM, si napisal(a):

> Ali kdo ve za kakšno orodje, ki bi mi olajšalo spremljanje sprememb/
> novosti za določene BLOGe. Sem malce len pa še hitro pozabim pokukati
> kaj kdo piše.

Vecina novejsih blogov podpira standard RSS, preko katerega lahko
lazje spremljas in sledis spremembe na virih novic, med katere spadajo
tudi blogi. Za spremljanje RSS povzetkov potrebujes RSS agregator,
katerih imas kar nekaj, podporo za to pa imata naprimer tudi
Thunderbird in Firefox.

                                    GreetZ, Stojan
--
Don't get stuck in a closet -- wear yourself out.