[LUGOS] Matrox vga kartice+Linux

Jure Pe__ar pegasus at nerv.eu.org
Thu Mar 31 21:17:12 CEST 2005

On Thu, 31 Mar 2005 20:56:18 +0200
"jest" <jest at softraja.com> wrote:

> Pozdrav,
>
> ali ima kdo praktične izkušnje z Matrox karticami, katere podpirajo 4 vga
> izhode in da zadeva deluje v Linux okolju - točneje Firefox.
> Pripravljam dokaj velik projekt, pa ker vem, da zadeva deluje v Windows
> okolju bi rad vseeno pred dokončno odločitvijo preveril še Linux okolje in
> če bodo rezultati pravilni in dobri - potem itaq ni dvoma katera platforma
> bo izbrana!

Nekaj sem se igral na to temo - in sicer z eno dualhead g450 in z dvema
navadnima mileniumoma sem lepo vrtel stiri divxe hkrati na stirih zaslonih
preko framebufferja. V osnovi to dela lepo, za detajle si malo pobrskaj
matroxov forum, kjer imajo zakopanih mnogo zanimivih trikov in nasvetov o
vseh matrox karticah pod linuxom (ter seveda razlitega mnogo zolca na temo
parhelie).

Za tvojo postavitev bos verjetno hotel laufati stiri neodvisne X streznike;
bos imel tudi stiri tipkovnice in stiri miske? Zna biti kar zabavna zadevica
:)

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/