[LUGOS] Neuspešno bootanje (gentoo 2005.0)

Goran Kavrecic list.gk at indea.si
Thu Mar 31 14:18:09 CEST 2005

  Na mašino sem namestil gentoo 2005.0 vendar mi je ne uspe zbootati z
novim sistemom.

  Grub se zažene. Utegenem videti še "uncompressing..." pa še nekaj
vrstic sledi. Nato izpiše še malo morje newline-ov, da je zaslon čisto
prazen in mašina obstane.

  Mašina je Ahtlon, SATA disk, kernel je 2.6.11 - ročno konfiguriran(v
.config sem vključil vse module, ki jih je live cd naložil za disk),
grub je (predvidevam) prav naštiman: root(hd0,4), ker je /boot na sda5
in root na /sda7

Kaj naj pogledam/preverim?

Med nameščanjem sem sicer naredil dve napaki:
- najprej sem /boot mapiral na sda7 (namesto na sda5), kasneje sem file
moval na pravo mesto in vse premapiral še enkrat
- enkrat sem pred chroot-anjem pozabil mountat /proc

LP,
Goran