[LUGOS] dober NIC

Jure Koren idiots at gmail.com
Mon Mar 28 22:10:44 CEST 2005

On Mon, 28 Mar 2005 20:18:26 +0200, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
> No ja. Za doma in po hiši so čisto OK tudi RTL 8139 po 3K, samo enake
> moraš imeti, ne pa vsakič z drugim čipom.

No ja. Jaz mam vsakic drug cip, pa dela odlicno.

Za domaco uporabo vec kot 2 jurja za (100M) mrezno se nisem dal, nima smisla.

Za resen server priporocam e1000 (Intelove gigabitne mrezne, po mojih
izkusnjah delajo super), ce je le mozno na pci-x, ker se PCI bandwidth
hitro zafila, ce sta v masini dve taki mrezni (in po moznosti se vec
portov na vsaki), zraven pa kak RAID kontroler. PCI-X je dovolj
prepustno vodilo, da to zdrzi.

Delal sem tudi z broadcomovimi tigon3, ki tudi delajo, nisem pa jih
imel priloznosti testirat v kakem zelo zahtevnem okolju.