[LUGOS] wine problemi

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Mar 28 20:12:21 CEST 2005

Hvala, da si me spomnil na apt-get.

Wine potrebujem kar iz dveh razlogov:
 - nisem zadovoljen z vmesnikom povraya (ljubim urejanje izvorne kode,
vsi malo boljši vmesniki s to opcijo so pa na 3.1 namesto 3.6.1!).
- ugostavljam, da je dobro imeti neki insideows program, ki je sicer oh
in sploh free, v popolni obliki pa je navoljo le pod insideows, jaz imam
pa očitno namontiran outsideows po avtorjevi logiki.
Sicer sem nameščal wineov .RPM za fedora core 2 preko RPM-a z RPM -i
winexyz.ix86_64.rpm (ne držite me za jezik za točno revizijo, ena
zadnjih pač), pa se je nekaj pritožil okoli imenikov, povezanih z gnome.
Ga bom poskusil ponovno namestiti, bom namestil nekaj starejšega in
preko apt-get.
Na strani winehq tako propagirajo neko verzijo iz 2004 kot najstabilnejšo.