[LUGOS] mail system

Tadej Kirincic kiri at siol.net
Fri Mar 25 08:38:21 CET 2005

Zdravo!
Do zdaj sem mel na serverju postfix+cyrus+sasl, pa je zadeva koliko
toliko delovala, motilo me je le, da sem moral sam (root) spreminjat
uporabnikom gesla, pa tudi dodajanje/brisanje virtualnih mail userjev je
bilo zamudno.
Glede na to da se mi obeta reinstall masine, bi tudi to rad resil na
malo bol eleganten nacin, zato me zanima kako mate to vi reseno. Rabim
torej smtp+pop3 z virtualnimi (da ne potrebujejo sistemskega accounta)
userji. Ma kdo kaksno zmagovalno kombinacijo? Kaksen link do kaksnega
howtoja?

--
Lep pozdrav, Tadej
E-mail: tadej at sobotainfo.com