[LUGOS] Linux za VPN routerjem

Uroš Tement uros.tement at volja.net
Thu Mar 24 13:54:30 CET 2005

Sedaja sem spet pri tej zadevi, izklopil sem firewall na serverju, pa
kljub temu ne dostopam do skupne rabe. Router dodeli računalniku ki
dostopa preko VPN - povezave ip v podskupini 192.168.1.x, ostali
računalniki in server pa so na 192.168.0.x, razmišljam, da je mogoče kaj
v tej smeri.
Vsi ostali računalniki so win 98 ali xp, samo en linux.

Upam da se bo našla še kakšna ideja.

Uroš

Uroš Tement

http://ptuj1.skavt.net/~utement