[LUGOS] 2 eth kartici v racunalniku

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Thu Mar 24 12:10:53 CET 2005

Fizično ne vem zakaj imaš "ločeni" mreži saj sta v istem naslovnem
prostoru, lahko narediš BRIDGE tako da določiš susetu 1ip kateri se oglaša
na obeh delih mreže npr 150 in to je to! Oglej si brctl !
http://linuxcommand.org/man_pages/brctl8.html

Quoting jacobus at volja.net:

Borut Rozman
Zipp design