[LUGOS] /var/mail v maildir

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Wed Mar 23 12:06:05 CET 2005

Pozdravljeni,

streznik selim na drug racunalnik, pa me zanima kako prestaviti tisto,
kar je na starem strezniku ostalo v /var/mail/USER na nov streznik. Star
streznik je uporabljal qmail 1.01, vsi uporabniki so bili lokalni (torej
email naslov ni obstajal, ce ni bilo uporabnika na masini). Nov streznik
uporablja qmail 1.03 + vpopmail, vsi uporabniki so virtualni in
vkljuceni v virtualno domeno, za povrh pa namesto Mailbox formata
uporabljam se Maildir format.

Ce povzamem... kako preseliti stvari, ki so ostale v /var/mail/USER v
pripadajoce Maildir-e.

Kakrsenkoli kazalaec na kaksno uporabno informacijo bo dobrodosel
(mogoce sem samo tako neprespan, da sem spregledal kako ocitno stvar).

Lp,
  andrej.