[LUGOS] crontab

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Mar 23 10:56:02 CET 2005

Howdy!

Klemen Humerca wrote:

> V crontabu imam nekaj opravil, ki naj bi se izvrsile ob doloceni uri.
> Vedno po izvrsitvi dobim se email na root uporabnika, kjer se mi
> pokaze vsebina izvrsenega opravila. Kako bi to preprecil (samo za
> dolocena opravila)?

stdout in/ali stderr določenega opravila redirectaš na /dev/null :

0 10 * * * ( cd /pot/do/direktorija; /neka/cudna/pot/program spisek
parametrov ) >/dev/null

oziroma

0 10 * * * ( cd /pot/do/direktorija; /neka/cudna/pot/program spisek
parametrov ) 2>/dev/null

Prvo preusmeri stdout, drugo stderr, lahko pa oboje ( >/dev/null 2>&1 ) ...

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc