[LUGOS] Re: Nenavadno zmrzovanje sistema

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Tue Mar 22 07:45:29 CET 2005

>  Mmm, podobna kombinacija kot pri nas. Odpovedal bo disk (takšen Maxtor
>nam je odletel, njegov kontroler je fuč). Kmalu boš slišal samo še
>škrtanje ... čimprej zamenjaj disk. Verjetno je precej obremenjen
>(stalno gori rdeča luč?).

Zanimivo. Isto pri meni. Asusova matična, Athlon procesor, Maxtor sata
disk. Samo da ne more biti kriv linux, ker so na tem računalniku bili win2k.

Disk je crknil, ko je bil računalnik star en (1) mesec. Mislim, da ni
treba pisati, da me je malo presenetilo in je šlo veliko podatkov v tri
krasne.
Poskusil sem vse možno, da bi ugotovil, kaj je narobe z diskom (tudi
tist powermax util je napisal, da je 'disk failing'). Zanimivo je pa
naslednje: ko sem enkrat zbootal knoppix (z njim mi je uspelo rešiti
nekaj podatkov tako, da sem izključil dma), je kar naenkrat disk začel
spet normalno delovati (sicer brez podatkov).
Od takrat dela normalno, vendar za vsak slučaj naredim backup vsak dan :)

lp, Rok