[LUGOS] Nenavadno zmrzovanje sistema

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Mar 21 14:29:58 CET 2005

En možen namig:

nastavi varčevanje z energijo zako, da bo to omogočeno le za monitor ali
pa ga povsem izklopi.

Na moji A7N266-SE/LAN je to delovalo tako pod 2.4.20.x kot pod
2.6.9.x/2.610.x. Trenutno imam kernel 2.6.10-1.770_FC2, če kaj pomaga.
Zadnji fix na kernel.org je pa 2.6.11.4 (ali eden zadnjih).

Imam prav tako starejši CD/RW (CDR 4802, Mitsumi), 60GB Maxtor, Athlon
XP 2200+.
Chipset je Nvidia z onboard grafiko Geforce 2 MX in RTL-8139 mrežno.
Tudi meni ni memtest pokazal nič.
BTW, poglej na Asusovo spletno stran, če je ta CPU priporočen za to
matično ploščo.
BTW - bodi previden z napajalnikom, imej najmanj 400-500W, če imaš RW
enoto (min 20-30W) in še nakaj šare na USB (skener, tiskalnik). V
nastavitvah za moj mobo piše tudi nekaj o jumperčkih za 5VSB (pri meni
povsem zraven CPU). Preveri tudi te, ne škodi pa tudi sneti zadnje
stabilne revizije biosa in ga nadgraditi.

lp, JK