[LUGOS] Nenavadno zmrzovanje sistema

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Mon Mar 21 09:37:06 CET 2005

On Monday 21 of March 2005 09:27, Andrej Lajovic wrote:
> Živjo!
>
> Zadnje čase se mi dogaja nekaj nenavadnega: sistem sredi dela preprosto
> zmrzne - niti magic SysRq ne pomaga, preostane mi edinole hard reset.
>
> Disk? Plata? RAM?   Prosim za kakšen namig.

živjo,

jaz sem naletel na isti problem pri enem računalniku.
Krivi so bili kondenzatorji na plati, ki so počili. Potem so se dogajali padci
napetosti, zaradi katerih je računalnik zmrznil.
(kondenzatorji so na vrhu že narezani, ravno zaradi takih primerov, da jih
ne raznese. Poglej, če je kakšen odprt in je ven stekla tekočina)

Po menjavi kondenzatorjev računalnik spet dela b.p.

lp,
Mitja