[LUGOS] Nenavadno zmrzovanje sistema

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Mon Mar 21 09:27:40 CET 2005

Živjo!

Zadnje čase se mi dogaja nekaj nenavadnega: sistem sredi dela preprosto
zmrzne - niti magic SysRq ne pomaga, preostane mi edinole hard reset.
Mašina ima sicer že tri leta isti hardver in isti sistem, pred kratkim sem
samo še dodal DVD-RW pogon in takrat se mi je takšen zmrz prvič zgodil. Po
okoliščinah sem sklepal, da gre mogoče za kernel bug, ker sem poganjal že
nekoliko stari 2.4.21, zato sem šel na 2.6.10 in nekaj časa je kazalo, da
bo vse v redu. Pa ni bilo - in da bi se prepričal, ali je DVD pogon res
kriv za zmrzovanje, sem ga popolnoma odklopil. Tudi tako je bilo nekaj
časa vse dobro, zdaj pa spet isti problem.

Zmrzne ob naključnem času, čeprav se mi je zdaj že nekajkrat zgodilo, da
je bilo sredi bootanja. Ponavadi gori lučka za disk, čeprav nisem
prepričan, da vedno. Memtest86 ne najde ničesar. V logih prav tako ničesar
(to me sicer ne preseneča preveč...).

Disk? Plata? RAM?   Prosim za kakšen namig.

Asus A7V333 + Athlon XP 2200+
MAXTOR 6L060J3
kernel 2.6.10

Lep pozdrav,