[LUGOS] Kateri POP3 Webmail naj izberem ?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Mar 19 15:59:58 CET 2005

Rok Krulec pravi:

>To je pac moja resitev problema, ki se mi je pojavil (100 mailov/uro,
>od tega 0.273 namenjenih meni). Uvedel sem whitelist.
>
>Rok Krulec
>
>Portoroz/Slovenia, 19.Mar 2005 @ 15:07 CET
>Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.

Ta rešitev zgleda OK in je najboljša od vseh kar sem jih videl do zdaj v
osmih letih resnega internetkanja.
Tisto prej ne šteje, ko je bilo svetovni hitrostni rekord 2400bps in
povezava Tokio-Wash.DC 56Kbit (zato pa imamo zdaj že skoraj Tbit ;)
zaradi tega sranja, ki požre 2/3 pasovne širine).
Ima pa dve prednosti: konstantni, relativno dolgi del, prepoznaven na
oko in variabilni unikatni generirani del. Tako tudi ve od koga je kaj
dejansko prišlo - celo preko Fw.

lp, JK