[LUGOS] Kateri POP3 Webmail naj izberem ?

Jure Pe__ar pegasus at nerv.eu.org
Sat Mar 19 02:33:32 CET 2005

On Fri, 18 Mar 2005 23:33:04 +0100 (CET)
Rok Krulec <Rok.Krulec at fpp.edu> wrote:

> Lep pozdrav,
>
> zelim si imeti dober POP3 Webmail, podoben, kot je bil nekoc NOCC.
> Jasno da sem pogledal kaj je na sceni vendar nisem vseh preizkusil, ker je
> nemogoce, zato se obracam na Vas, ce lahko kdo poda svoje izkusnje.

Sicer ne poznam NOCCa, pa mogoce en predlog, ko ze ravno brskam ... obstaja
namrec "nullwebmail", napisan v Cju, ki kramlja s tvojim mailboxom preko
pop3. Kar je sicer zame showstopper, ti pa hoces ravno to. C obljublja
hitrost in neznost s serverjem, tko da bi blo za probat :)

Drugi C varjanti sta se prayer in postman, prvi kot all-in-one http-to-imap
gateway, drugi pa kot apache cgi z dedicated daemonom za pollanje imap
konekcij.

Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to
me, to prevent it being treated as SPAM.

Kaj pa je to zaena pogruntavscina? :)

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/