[LUGOS] Knoppix in ntfs problem

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Mar 17 11:39:56 CET 2005

ce je kaj z ntfs oziroma njegovim delom diska narobe je skoraj bolje, da
se ga lotis s kaksnimi orodji, ki so namenjeni izkljucno popravljanju
ntfs.

poglej se kaj ti dmesg pove po neuspesnem ls ukazu.  tisto ti da lahko
namig ali gre za hw ali za sw napako. drugace pa ..

drugace pa ce imas locene drajverje za mrezno, ki delajo, jih daj na
knoppix cd in jih potem loceno nalozi.

bye
andraz