=?iso-8859-2?Q?Re: [LUGOS] Arnes dostop preko kabla - zasicenost=A0omrezj?= a

Darko Vrsic darko at varnost.si
Tue Mar 15 08:59:52 CET 2005

Matija Grabnar wrote:

> Danes sem o tem malo povprasal kolega, ki je bolj doma na hardwerski
> strani. Njegoc odgovor je bil,
> da ce meris promet med dvema uporabnikoma, ki sta na istem segmentu
> (torej imata IP stevilki znotraj
> svojega netmaska), potem gre ta promet samo do layer-2 opreme in
> definitivno ne gre do Arnesa. Ce
> bos meril promet med dvema takima uporabnika ob razlicnih casih, bos
> torej dejansko lahko videl,
> kdaj je obremenitev na lokalnem segmentu in kdaj na povezavi do Arnesa.

Po dosedanjih meritvah bi skoraj dal roko v ogenj, da tudi promet
uporabnikov v istem segmentu tece do Arnesa. Razen, ce je dejansko
preobremenjen CMTS ne pa link do Arnesa. Pingi do drugega uporabnika v
istem segmentu namrec trajajo priblizno dvakrat toliko kot do prvega
routerja.

--
Get Firefox! <http://mozilla.lugos.si/>