[LUGOS] Debian in X.org?

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Mar 11 09:38:23 CET 2005

Da se. Na http://www.nixnuts.net/files/ imaš package repozitorij za
experimentalni build X.org (z dokaj svežimi gonilniki DRI),  pripadajoče
strojno pospešene knjižnice mesa in source za DRM kernel module. DRMje
si moraš zbuildati na svojem sistemu, vendar je inštalacijska skripta
postala že tako prijazna in pametna, da to naredi namesto tebe. Tale
experimentalni build uporabljam dober mesec, deluje mi brez težav.
Distribucija je Debian sid, grafika pa ATI radeon mobility 7500 M7 z 32
megabajti pomnilnika. Beri README, tam piše vse.

LP,
U.

PS: Stvar celo tako dobro deluje, da že dva tedna nažigam Return to
Castle Wolfenstein.