[LUGOS] Prenos Windows domene s Sambe na Windows Server

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at k2.net
Thu Mar 10 18:44:14 CET 2005

Gregor Ibic pravi:

>En predlog, prekucaj jih.
>Bo prej

Po mojih izkušnjah je to v večjih omrežjih z veliko linki na dokumente
pomeni postavljanje novega PDC in vse mašine v novo domeno performančni
problem. Vsaj dvakrat sem to izkusil,  ko so preprosto postavili nov PDC
in na novo naredili uporabnike. Potem je vse skupaj delalo precej počasi
(prijavljanje, odjavljanje in obnovitve zaslonov med drugim).

Lep pozdrav
  Miroslav

** miroslav.jurkas na k2.net                      **
** close your windows, use GNU/Linux!          **